سماجی ذرائع ابلاغ: ایک عمومی رجحان کا جائزہ
سماجی ذرائع ابلاغ ایک عمومی رجحان کا جائزہ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تحریر: ڈاکٹر ضیاءاللہ ضیاءؔ (گوجرہ) drziaullahzia@gmail.com ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ سوشل میڈیا پر شائع ہونے والا مواد مختلف افراد کی داخلی کیفیات اور سماجی مصروفیات کا عکاس ہوتا ہے۔ مثلا ایسا معلوم دیتا ہے کہ جو بھی شخص دین و مذہب سے جس قدر بیگانہ اور جس قدر رندِ خرابات ہے وہ اسی قدر مذہبی نوعیت کے امور میں سرگرمِ عمل نظر آتا ہے کبھی جمعہ مبارک تو کبھی رمضان مبارک کبھی مغفرت کی دعائیں تو کبھی کتاب و سنت سے اقتباسات۔فیس بک ہو یا وٹزہیپ شب و روز بس یہی سلسلے زور و شور سے جاری رہتے ہیں۔ روزہ ہے تو شاز شاز نماز ہے تو نظرانداز مسجد ہے تو اس سے بھی اعراض قرآن کا مطالعہ ہے تو اس سے بھی اغماض مگر مذہبی پیغامات ہیں کہ شب و روز کا اوڑھنا بچھونا بنے ہیں۔ ان بیچاروں کا قصور نہیں ان کے ماں باپ اور معاشرے نے انہیں یہی کچھ سکھایا ہے کہ تم نماز پڑھو یا نہ پڑھو، جو فضول اور گندا کام کرنا ہے کرو مگر تم پھر بھی مسلمان ہو۔ مگرضمیر آخر کو کچوکے لگاتا ہے اور احساسِ گناہ لاشعور پر طاری ہوتا ہے تو یہ نچلے نہی